... mulla on kuumetta. Ja kivoimpana päivänä viikossa. Aamulla siis kirjoitin blogiini, että "Woihan Witsi Miten Kamala Olo", enkä sanonnu siitä äipälle. Koulussa huimas ja paleli, mutta mä pönttö aattelin, että se menee ohi. Ussan tunnin jälkeen ruokailussa menin näkkärillä ja vedellä, ja päätin, etten syö pitsaa, jota teemme köksässä. Soitin välkällä äidille, joka sanoi, että ei mun kipeenä kannata koulussa olla, ja että se pääsis töistä nopsaan hakemaan mut ja viemään kotiin. Istuin teoria ajan (joka oli tappavan pitkä ja tylsä) ja sitten äiti haki mut kotiin. Mitattiin kuume; 37.7... Ja en siis päässyt Hanzkulle. Sapettaa, kun tänään on sen synttärit, ja mä vaan narisin koko päivän, että mulla on huono olo. Ja nyt ne menee Mikkeliin, itseasiassa Hanzku istuu autossa parhaillaan.

Onneksi Hanzku kestää mua, vaikka mä en kyllä varmaan ole mitenkään helppo tapaus...

...onhan mä sentään aika itsepäinen, isääni kun tulen.