Jani & Jetsetters, Musta sulhanen

Aivan ihana biisi, vaikken muuten hirveästi tälläisestä musasta pidäkkään. Mutta sanat vaan on niin kauniit...

Ja tää biisi oli eilen hyvä Idolsissa. Vaikken aikaisemmin ollut kuullut koko bändistä, niin tää oli kyllä ihana. Ja Kallehan sen siellä esitti niin kauniisti...

No joo.

Kuusikon tuoksu on pistävä,

sehän tässä ottaakin päähän,

havunneulasia kengissä.

Haluaisin sanoa sulle sen suoraan,

mutten voi.

Sulle,

en voi sanoa,

koska se satuttaisi toisia.

Sinulle taas

en voi kertoa,

koska se särkisi sydämesi pieniin palasiin.

Sinulle en voi...

Koska en vain uskalla.

Kukaan ei tiedä,

että mä oon taas tässä tilanteessa,

paitsi nyt,

kun kerron sen.

Olen ihastunut auttamatta,

mutten voi luottaa.

En aio kellekkään kertoa,

sun oikeaa nimeä.

Mä en halua pettyä taas,

kun jo olen melkein noussut pohjalta.

Joo.. Tollanen nyt sitten pullahti.

Mutta oikeesti, kuunnelkaa toi Musta sulhanen. Oi... Niin kauniin surullinen.

Sitten haluaisin omistaa tämän eräälle rakkaalle, joka poistui tästä maailmasta viime kesänä, ja joka ei luultavasti tiennyt, miten paljon hän merkitsi mulle.

Rakkaalle Mammalle,

joka on nyt enkelinä mun vierellä,

ja varjelee mua elämän polulla.

Jos voisin, kertoisin, miten paljon rakastinkaan mammaa. Koska sitä en koskaan saanut sanottua.

Kiitos Mamma, tässä sinulle.

 

Niin paljon olisin halunnut kysyä,

paljon sanoa.

En koskaan kertonut,

paljonko sua rakastan.

Olisin halunnut kysyä,

menneestä.

Kuinka paljon ihmisen täytyy kestää,

ennen siipiä?

Olisin halunnut vinkin elämään.

Olisin halunnut halata,

ja kiittää.

Sillä ilman sinua,

mua ei olisikaan.

Tajusin liian myöhään,

miten paljon rakastinkaan.

Toivon vain,

että sen nyt tietää saat,

ja katselet mua jossakin pilven reunalla,

suullasi hymy,

niin kuin silloin,

kun lauloin sulle Jumalan kämmenellä.

Mammalle,

sinne taivaanrannan taa.