"Miksi sä itket, kun naapurissa jonkun lapsi nauraa? Miksi sä itket, kun radiossa joku rakkaudesta laulaa? Puhu äänellä, jonka kuulen..."

Ensi vuonna 2009, Minä Crizy, lupaan kunnioittaa itseäni sellaisena kuin olen. En aio enää välittää kenenkään "läski" kommenteista, en katseista, enkä etenkään eräästä henkilöstä, joka saa mun sappeni kiehumaan ja mun päässä olevan vihan valloilleen. En aio välittää siitä, sillä se saa mun kaikki ajatukset pahoiksi ja se saa mut niin vihaiseksi...Niin. Mulle riittää se, että mun ystävät tietää kenestä mä puhun. Ja että se, josta mä puhun, tietää, että mä puhun siitä.

Johan meni sekavaksi... ;)

 

Kiitos teille ihanille ihmisille jo etukäteen tästä aivan mahtavasta vuodesta. Olo on parempi, kuin pitkiin aikoihin. Tuntuu, että viimein mä voin jättää kaksi henkilöä unholaan ja saan viimein olla vapaa ja aivan oma itseni.

Kiitos, olette tärkeitä. <3