Nyt olen jo kotiutunut tuolta mumpsulta, ja ihan ensimmäiseksihän siellä läksyt huutelivat tekemään... Ei millään jaksais mennä kouluun, mutta jahka viikko saadaan taasen käyntiin, niin eiköhän tuo tuosta.

Ainut ongelma on se, ettei mulle mahdu kokoa 42 olevat luistimet, eikä löydy isompia kaunareita. Niinpä mulla ei nyt sitten ole luistimia. Sillä ihan KAIKKI jotka tuntee mua pätkääkään, tietää, että olisin TODELLA HUVITTAVA NÄKY hokkareilla. Nauru Naurattaa ihan ajatella. Toivottavasti opettajakin ymmärtää, sillä mä en ihan oikeasti OSAA luistella. Hokkareilla vielä vähemmän kun kaunareilla.

Ja sitten on tämä maanvaiva, HIIHTO. Niin... Minä en hiihdä. Laittakoon jälki-istuntoon, huutakoon, soittakoon vanhemmille, mutta MINÄ EN AIO HIIHTÄÄ. Ja vanhemmat sanoi, ettei oo mitään järkeä edes ostaa suksia, jos hiihdän muutaman kerran, ja ens talvena sukset onkin liian pienet.

Aion ehdottaa, että saisin kävellä, tai vaikka juosta. Mutta en aio hiihtää. Piste. End of story.