Ja siinä samalla on sitten unhoittunut tuo Seamrogin voitto, siis syvimmästi pyydän mä anteeksi. Mutta kiitos rakkaan äitini, asia on muistissa jälleen.

Nyt tulee sitten tätä Seliseli-osastoa...

Eilen:

1. Kun tulin koulusta, lähdin äidin kanssa kauppaan.

2. Kaupasta tultuamme söimme ruokaa.

3. Ruuan jälkeen minä ja äitee leivottiin.

4. Siitä sitten lennossa kattomaan Emmerdalea.

5. Kouvolaan kenkäkauppaan.

6. Vielä hakemaan tarjouskahvia.

7. Saunaan suoraan ovelta, hyvä että ehrin pyyhkeen ottaa.

8. Saunassa paniikki, kun ei ole läksyt tehty (onneksi niitä oli hyyyyvin vähän), enkun verbit unohtuneet ja tietenkin HUOMENNA ON ÄIKÄNKOE SIJAMUODOISTA.

Mutta kuitenkin kerkisin kaiken tehdä yhdeksäks... Ja koe oli aika helppo, eikä ne verbitkään nyt varmaan AIVAN METTÄÄN menneet... Eli kaikki jälleen hyvin sillä saralla.

Ja kaiken lisäksi, olen laiminlyönyt tätä kirjoitusurakkaa, olen siitä erittäin pahoillani...

Tässä nyt on ollut vain niin paljon kaikkea murehdittavaa, niin kuin kaverini hyvin tietävät... Kiitos, että jaksatte kuunnella mun ruikutusta ja ongelmia ja ymmärrätte ja neuvotte. En tiedä, missä olisin jos teitä ei ois. <3

Voi että, miksi mun on aina, joka kirjoituksessa (melkein) ruvettava nyyhkiin...?

Lähetään äipän kaa puolen tunnin päästä, koska mulla on hieroja ja äipällä kynttiläesittely.. Hierojalta sitten rakkaalle mumpsulle.. :)

Tahtoisin unohtaa,

tän kaiken ja elää rauhassa.

Mutta en voi pyyhkiä huolta susta,

veden mukana pois.

En voi paeta enää uneen,

en voi unohtaa.

En kuitenkaan osaa tai voi tehdä mitään,

sydäntä kylmää.

Ikävä sua,

sitä kaikkea mitä meillä silloin joskus oli,

mutten tiedä,

oisaisinko palata siihen enää,

kaiken tämän jälkeen.

Sitten on vielä se huoli,

huoli rakkaista,

jotka kärsii.

Anna siis anteeksi,

sillä en tiedä mitä tekisin.

Miten voisin auttaa,

kun suljet mut pois aina uudelleen?

Varjelisin sun sydäntä siivilläni,

jos mulla olisi sellaiset.

Antaisin kaiken anteeksi,

jos vain pyytäisit.

Auttaisin,

ojentaisin käteni,

jos et kääntäisi mua pois.