Mä en jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Hohhoijaa. Nyt minä teen näin ihan virallisen lupauksen, ja kaikki jotka lukevat tätä todistavat tätä lupausta:

Lupaan kunnostautua ja tehdä läksyni vielä huolellisemmin kuin yleensä ja lupaan ainakin YRITTÄÄ kuunnella ihan kaikilla tunneilla opettajaa. Historian tunnilla on aika vaikeaa, samoin enkun. Mutta muuten on ihan mielenkiintoista.

Olen kuin laiskiainen.

Valitettavasti (xD) meille ei oo huomiseks muuta kun lukuläksyjä, mutta eiköhän tää lupaus koske niitäkin. Eli nyt vielä spurtti tähän loppuun.

Koulu on menny yllättävän nopeasti (lukuunottamatta tappavan hitaita historian ja liikunnan tunteja... :S ).

Järsittävää, kun ulkona sataa lunta.... Eilen oli jo niin ihanan lämmintä, ja nyt sataa tihuttaa lunta.. Not so nice.

 

Voi kunpa Hanzku tekis pian uuren blogin... Haluu päästä lukemaan...

 

Tällässiä irtonaisia ajatuksia vaan tuolla aivojen sopukoissa pomppii... :) Väsyttää ja silmässä on elohiiri. Very funny, U know?

Nyt voisin vaikka hemmotella itseäni mansikkasmoothiella ja sohvalla löhöilyllä...? Ei. Ensin työ eli läksyjen luku ja sitten huvi.

Minä ja mun suuri suu lupauksineen...........................................

 

 

 

Huoh.

Sohvaperunasydrooma iskee taas.

 

 

Nosta pehva ylös tuolista... Sulla kasvaa kohta juuret tähän koneen luo!!!! :DD

No niin. Nyt mä ihan OIKEESTI NOUSEN TÄSTÄ.

 

 

 

Adios. ;)