Juu, toi on yhestä Suurlähettiläiden kipaleesta.

Vitsi tää saa mut aina hyvälle tuulelle... Just dance.... Gonna be oukey...

Tarviinkin hyvää musaa, sillä huomeen alkaa koulu... On se ihan kivaa, koska meillä on kässää. Me tuunataan. Meikä tekee laukun farkuista (kavereilta, en omista yksiäkään ja oon ylpee), mekosta ja pitsistä. Siitä tulee NIIIIIIN upee. Siis jos osaan tehä sen...

Myös tää kannattaa kuunnella. Jotenkin se saa mut ylpeeks...

"I refuse to give up..." "I don´t wanna give up..." "You´re my everything..." "...One love is all we need." "I thought that my heart could, never break. Now I know that´s one big mistake..."

Niin. Elkää hyvät ihmiset ikinä uskoko, että sydän ei vois ikinä mennä rikki. Kyllä se voi. Mutta kyllä sen rakkaudella saa taas kursittua kokoon, sirpale kerrallaan.

Demissä oli "Särkyneen sydämen korjausopas". Siinä sanottiin, ettei saa rypeä siinä. Onneks oon päässy siitä jo yli. Sirpaleet on alkanu kasaantua, enkä mä enää päästä ketään poikaa sun lisäksi... toistaiseksi mun sydämen raunioille. Sinne pääsee vaan ne, jotka ihan oikeesti välittää musta. Niin kuin perhe ja mun YSTÄVÄT. <3

Onneks mä nään teitä taas huomenna, hirvee ikävä on ollu.

Jag älskar dig...

I do believe one love is all I need, and right now it is you...