En mä osaa kuvata tätä tunnetta. Jotain... tapahtuu aina kun nään sut, tai kuulen sun puhuvan. Se on jännää havinaa vatsassa, ja hymy nousee huulille.

Voi tosin olla, ettei tää ole kun sellanen vähän ajan ihastus. Mutta silti, se saa nauttimaan elämästä vielä enemmän.

Eikä kenenkään tarvitse tietää, kuka se on. Se voi olla mun oma pikku salaisuus... ;)

Ihanaa. En muistanut edes miten hyvältä tää tuntuukaan.

 

Takana tietty kummittelee kaikki. Mutten mä meinaa tätä sille kertoa. Toivottavasti kertominen kannatti yhen mun kaverin kohdalla, sillä mä tiedän, miten se sattuu kun ei saakkaan sitä vastausta.

Ensin, kun on kertonut, on jossain pilvissä vaan leijailee ja kaikki on ihanaa. Mutta kaikki voi murskautua aika nopeasti......

Taas mä palasin tähän! :) Voe mahoton miun kanssain!!

 

 

Nyt voisin päästää nämä kullut ulkoilemaan lattialle..:1239024837_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1239024820_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ihanaa kun maanantai on taas selvitty koulussa. Enää kolme päivää koulua tällä viikolla..............................................