...missä olen? :)

 

Olen siis taasen Hanzkulla, mutta kohta mä lähen käppäilemään äipän duunipaikalle, ja yllätän sen. Jos saisin vaikka kyydin kotiin... Pitää varmaan vielä soittaa kuitenkin lupa ja hakee kotoota musaa matkalle. Jeps. Tai katon eka Emmerin... Ja lähen sit. Jep. Hyvä idis. :))

Juu.. Onpas tää taas tätä järkevää BlaaBlaata... ;)

Muutes, voisitteko laitella kommentteihin maita, joita vain jostain syystä rakastatte, ja jos on joku syy, niin sekin ois kiva tietää. :)

Itse rakastan Ruotsia, Irlantia ja Australiaa. Irlantia musiikin vuoksi, Australiaa delfiinien ja meren takia ja Ruotsia kielen takia. :) Missään noista en ole käynyt..

 

 

 

 

 

 

Arkeen...

Meillä oli tänään cooper-testi liikassa, meni huonosti; 1450 metriä 12 MINUUTISSA. Menin siis melkein neljä kierrosta ympäri rataa.. Juoksin jotaa puoltois kierrosta (yhteensä) ja loput kävelin nopsaan. Eli sinänsä ihan hyvä tulos.

Tekstasin äidille...

Mä: "Juoksin cooperin."

Äiti: "Ja oot hengis! Upeaa! Mie aina kävelin"

 

Äiti luuli siis että juoksin koko matkan. :) Mutta kuitenkin, olen varma että äiti on ylpee. :)

Oot rakas.