"Minä rakastan erästä ruskeasilmäistä poikaa,

joka ei taida ymmärtää minun sinisiä silmiäni."

"Kun näen sinut,

sydämeni on kuin jäätelö

auringonpaisteessa."

Jos saisin valita,

olisin tähti

sinun pihasi yllä."

"Minun sydämeni on niin auki,

että sinä kävelet siitä läpi."

"Seisoin sateessa ja palelin,

mutta minua lämmitti tieto,

että sinä olet saman sateen alla."

By: Pirkko-Liisa Perttula

Nuo oli meidän äidinkielenkirjassa. Miten paljon ne kuvaavatkaan ihastusta, rakkautta ja pelkoa, että sydän särkyy.

Minulla tosin on vihreät silmät... Muuten kaikki täsmääkin.

I will never stop dreaming. Never.

Why, U ask.

'Couse I love U.

That´s why.

Koulun käytävällä, kun näen sut, haluan juosta jonnekkin piiloon. Yritän olla välittämättä, tai lähinnä punastumatta, mutten mahda mitään. Miksi mun piti ihastua juuri suhun, kaikista? Miksi?

Koska sydän voittaa järjen.