Jepulis, sain aivan mahtavia TULIAISIA FROM ISRAEL. (vai mitenkä se män...?)

Eli;

Sondelle, Maitsulle, Juulille, Hanzkulle ja mulle Hanzku toi kaks ranneketta ja Miialle yhden, koska pinkin väristä toista ranneketta ei ollu.

Mulle;

*Delfiini rasia (toooosi suuuuper ihaaaaaaaana!!)

*Kuolleen meren saippua (tuoksuu toooosi hyvälle)

*Kuolleen meren (käsi) rasva (täydellistä, tulee ihanan pehmeet kädet)

*(Hävöksissä) jonkunlainen delfiini alusta

Tosi ihania on.

KIITOS, HANZKU, OLET PARAS!!!

(senhän sä jo tiesitkin xD)

Tjaa jaa...

 

 

Vakavampiin aiheisiin..:

 

Huomenna on äidinkielen koe sanaluokista. Mä oon ihan paniikissa, koska vaikka mää tunnistan pronominit ja partikkelit, en TAJUA miksi ne on pitänyt jakaa ryhmiin. Eikö ne vois olla yhdessä rimpsussa kaikki, olis helpompaa.

Kiitos vaan, arvoisa henkilö/henkilöt jotka olette keksineet, että ne jaetaan ryhmiin.

Mutta kuten äiti aina sanoo;

"Maailma ei kaadu yhteen kokeeseen."

ja

"Kyllä se hyvin menee."

 

 

 

 

IIIKS!

Salkkarit alkaa kohta, aion ottaa kaiken irti tästä illasta, kun saan olla YKSIN ja RAUHASSA kotona. Huoh.

LUKSUSTA. :)

Nonniin, nyt mun on mentävä.

 

Moicca, rakkaat lukijani!!!