Joo.. Anteeks kun mä valitan teille koko ajan, mutta ERÄÄT nimeltä mainitsettomat tyypit käy kalloon. Ja heitähän on siis...hmm.. *laskee* Kymmenen. Aika hiano luku... Tasa luku... Mutta oikeesti, maailma on niin täynnä ärsyttäviä ihmisiä.

 

Mutta onneksi SUURIN osa on kivoja, eikä noissa ärsyttävissäkään oo muuta kun kaks oikeesti LUONTEELTAAN ärsyttävää tyyppiä. No, jokainen on kaunis omalla tavallaan. ;)

 

Onpas tästä blogista tulossa vakavasti NEGATIIVINEN, vähän iloa elämään...

 

Kokeet on menny koulussa hyvin, ainakin mä oon tyytyväinen. :)

Ja sitten se on kivaa, että mun synttärit lähestyy! Jos tätä päivää ei lasketa, mun synttäreihin on:

21 päivää.

Jee, silloin musta vihdoinkin tulee kolmetoista vuotias. :) Johan mä kerkesin oppiakkin kirjoittamaan 12 eikä 11. ;))

Juu... Nytte mää meen.

Negatiivisuus sopii joskus,

mutta Positiivisuus on muodissa aina.

(Vaikka emmää kyllä mitään muodista ymmärrä ;D )