Juu, sivuille on tullut uusi JUKEBOX.

Etsin sinne varmaan vielä lisää musiikkia, mutten tänään ehtinyt enempää.... Paljonhan sieltä tosin jo löytyy... Cascadaa, Alphavilleä, Avril Lavignea, Juha Tapiota, yms..

Noista kaikista ehkä ihanimmat ovat Avril Lavignen Why ja Bruce Springsteenin The River. Vaikka kaikkihan ne on hyviä.

 

Olen ollut eilen ja tänään poissa koulusta. Paitsi, että kävin eilen tekemässä mantsan kokeen tokalla tunnilla, ja tänään olis pitänyt käydä tekemässä hissan koe, mutten vaan jaksanut. Pitää tehdä se sitten perjantaina.. En tiedä, menenkö huomenna jo kouluun, mun puolesta voisin mennä, pääseehän sieltä pois jos tulee oikein kamala olo.

Nenä on tukossa ja tuntuu kuin aivot lilluis jossain... Silmiin koskee ja nenänpielet on ihan ruvilla. Ja kaiken huipuksi

ISO FINNI LEUASSA.

En siis tosiaankaan oo hehkeimmilläni. Mutta jaa, onko tuolla nyt niin väliä, pääasia että mä itte tykkään ittestäni, ei sillä oo mitään väliä, mitä muut aattelee. Pitää vaan luottaa itteensä ja ajatella, että jos toi tuomitsee mut ulkonäön perusteella, se on sen ongelma eikä se ees ansaitse sua silloin.

Joo, kuulostan ihan joltain psykologilta taas.

SIIS SORRY!

En voi välillä hillitä... :))

Oon unohtanut muuten kertoa, että mä sain ainekirjoituksesta 9+. Aiheena oli:

"Tälläinen minä olen"

Vaikea aihe. Olin ainoa meidän luokalla, joka kirjoitti siitä. Oli paljon, jota en kirjoittanut siihen paperille, vaan kiersin sen. Sillä se olisi ollut liian henkilökohtaista. On vaikeaa kertoa itsestään, jos ei oikein itsekkään tiedä mitä sanoa. Mutta ihan hyvä siitä tuli. Enkä kadu sanaakaan.

"Kaikki nämä muistot ovat tehneet minusta tälläisen ja nämä ihmiset ovat hyväksyneet minut tälläisenä. Enkä aio muuksi muuttua. Sillä tälläinen minä olen: omaa tietänsä kulkeva haaveilija."

Oikein ihanaa, valoisaa ja keväistä viikon jatkoa kaikille.

Olkaa hei rohkeasti sellaisia kun ootte, ei kannata esittää kenenkään mieliksi. Silloin sitä vaan hukkaa ittensä!

Kiitos kuuntelusta tai oikeastaan lukemisesta.... No joka tapauksessa, nyt mie meen.