Joo, määrättiin vaan kuumaa juomista ja lepoa sekä "fyysisen liikunnan vähentämistä". Ihan kuin mä nyt sellaista paljonkaan harrastaisin. xD Pitää varmaan heittäytyä sohvalle ja olla ottamatta ees kaukoa niin oon onnistunut siinä tehtävän annossa.

Kotona makoileminen käy pattiin, mutta toisaalta jos nyt lähtisin kouluun ja nauraisin kavereiden kanssa niin mä varmaan kuolisin yskään! Nyt ei tarvii kun tirskahtaa niin...

Onneksi pääsen mummolle huomenna, nään Ukon ja mie ja mummo leivotaan. Mummolla on sitäpaitsi aina ihan sika lämmintä, niin ettei palellakkaan. :) Pitää ottaa paaaaaljon vaatetta että vois mennä ihan hetkeksi Ukon kanssa pihalle siihen aitaukseen. Ja ainakin viidet villasukat... No ehkei ihan. Mutta huomennakin pitää ottaa pyjama pois ja laittaa vaatteet... Nyyhkis. Mä oon täällä hissutellu "100%:sen rakastettava"-yökkäri päällä ja villasukat jalassa, hiukset sekaisin ja takussa. Silleen lunkisti. ;)

Yskän lisäksi mulla on kauhee ikävä kavereita... <3 Mutta kyllä mä maanantaina tulen kouluun. Ettekä sitten SAA NAURATTAA MUA... paljoa... Muuten mä kuolen yskään!

Tähän loppuun sitten suloinen ruttunaama, Ukko <3 :

Ui mikä söpöläinen...! Onneksi kohta nähdään, ikävä jo!

No morjens kaikille, huomenna kirjoitellaan taas, ehkäpä.